7 redenen waarom jouw video niet aanslaat

7 redenen waarom jouw video niet aanslaat

Je moet niet iedereen willen aanspreken met je video's.  je kopers verwachten een persoonlijke aanpak van je videomarketing.
Als ze niet zien dat de video voor hen is bestemd zullen ze snel afhaken.

Lees meer

12 video types voor de B2B customer lifecycle

12 video types voor de B2B customer lifecycle

Wanneer je dit leest weet je waarschijnlijk al dat video een belangrijke troef is om bezoekers te begeleiden doorheen de sales funnel.  Video moet dus worden ingezet op meer dan alleen top of funnel.

Lees meer

Animatievideo, frisse content en een heldere boodschap

Animatievideo, frisse content en een heldere boodschap

Een Animatievideo is een format dat vrijwel elke boodschap op een passende wijze  kan overbrengen. Animatie is de manier om eenvoudig en duidelijk te communiceren. Een animatievideo zorgt daarnaast voor frisse en diverse content en ziet er steeds professioneel uit.

Lees meer

Hoe maak je een goede demo video?

Hoe maak je een goede demo video?

Eerst en vooral wil ik kort de tijd nemen en het verschil uitleggen tussen een uitleg video en een demo video. Uitleg video’s zijn zeer geschikt voor de presentatie van hoe jouw oplossing een probleem oplost op een hoog niveau in de funnel. Deze video legt de focus op de pijnpunten en rijkt met jouw product de oplossing aan.

Lees meer

Wat zijn de meest succesvolle videoformats op Youtube?

Wat zijn de meest succesvolle videoformats op Youtube?

Om uit te maken wat de meest populaire video formats zijn op Youtube werden 300 top Youtube influencers geïdentificeerd en geanalyseerd welke van hun video’s het meest succesvol waren. Hierop gebaseerd kun je 13 categoriën onderscheiden

Lees meer

Emotie en storytelling, welke video verkies jij?

Emotie en storytelling, welke video verkies jij?

Het is al miljoenen keren gezegd dat video het meest effectieve medium is voor het bouwen van verhalen en het overbrengen van emoties. En emotionele verhalen zijn één van de sterkste manieren om een band te creëren met je publiek.
Niemand kan dat tegenspreken, welke vind je de beste? We laten het over aan jou.

Lees meer

Maak van je werknemers de sterren van je video!

Maak van je werknemers de sterren van je video!

Heb je een ster nodig voor je volgende marketing video? Kijk niet verder dan de eigen medewerkers van je bedrijf! Nu denk je misschien “Yeah right”, dat zou wat geld besparen, maar die mensen kunnen niet acteren! We willen niet dat onze video’s er te amateuristisch uitzien!

Lees meer

Stem je video af op je verkoopsproces

Stem je video af op je verkoopsproces

Video is het perfecte medium om een lang en complex verkoopsproces te ondersteunen. Waarom?

De mens is visueel ingesteld en een beeld zegt meer dan 1000 woorden
De technologie laat ons toe om strategische en goedkopere video projecten te maken
Video laat ons toe om zowel op rationeel als emotioneel vlak de kijker te beïnvloeden.

Lees meer

Een B2B video, waar moet je op letten?

Een B2B video, waar moet je op letten?

Wanneer je jouw B2B video content plant is er zeker geen gebrek aan keuzes die je moet maken.
Over welk onderwerp? Hoe lang moet het zijn? Waar moet je die verspreiden? Animatie of Video?

Lees meer

Hoe creëer je een goede video marketing strategie

Hoe creëer je een goede video marketing strategie

Ben je trots op je video marketing strategie?
Bijna elke marketeer gebruikt dezer dagen video op de website, social media, content marketing enz.
Iedereen meent dat het belangrijk is om hierin te investeren omdat men gelooft dat het werkt.

Lees meer

e-Learning video

e-Learning video

Spotsonline is gespecialiseerd in het produceren van content voor E-learning modules.
Wij weten goed de vertaling te maken van geschreven leerstof en leerdoelen naar afwisselende, aantrekkelijke en inhoudelijke video.

Lees meer

Overtuig uw klanten met een videotestimonial

Overtuig uw klanten met een videotestimonial

Video testimonials zijn publieke expressies van tevreden klanten over een bepaald product of dienst. Google berekende dat 44% van online kijkers testimonials raadpleegden bij hun online aankoop.

Lees meer

Luchtopnames met onze drone

Luchtopnames met onze drone

Wij werken met verschillende drones waar verschillende camera’s op kunnen worden bevestigd. Bij een luchtopname word de drone steeds verhuurd met minimaal één piloot.
Een tweede persoon of operator wordt indien nodig ingezet om de camera te bedienen.

Lees meer

Waarom geloven wij in onze videoproductie ?

Waarom geloven wij in onze videoproductie ?

We weten dat het resultaat van een videoproductie heel belangrijk is.
Dat neemt niet weg dat een groot deel van de klantentevredenheid over de video ook ligt in de samenwerking en het proces. Daar zijn we ons zeer bewust van en we zorgen er dan ook voor dat de videoproductie van het begin tot het einde blijft lopen.

Lees meer

Een bedrijfsfilm van Spotsonline

Een bedrijfsfilm van Spotsonline

Een bedrijfsfilm kan door één cameraman worden uitgewerkt of door een heel team.
Naargelang de omvang van het project zetten we daarom extra freelancers in
die mee de productie van de bedrijfsfilm mee te verzorgen.

Lees meer

Gebruik je video als ondernemer ?

Gebruik je video als ondernemer ?

Heelwat ondernemers vragen zich af wat ze met videomarketing moeten doen om hun klanten te informeren. Het leveren van waardevolle en relevante informatie (content marketing) zorgt voor communicatie tussen klanten onderling en tussen klant en onderneming.

Lees meer

DRONE VIDEO TIPS VOOR DE PERFECTE DRONE LUCHTOPNAME

DRONE VIDEO TIPS VOOR DE PERFECTE DRONE LUCHTOPNAME

Filmen met een drone. Dit lijkt simpel niet?
Je neemt je drone, hangt er vervolgens een camera aan met afstandsbediening en filmen maar. Was het maar zo eenvoudig!

De drone-techniek is veel verbeterd de laatste jaren en veel drones bezitten allerhande hulpinstrumenten zodat het vliegen makkelijker en toehankelijker geworden is.

Lees meer

Waarom een instructievideo van Spotsonline

Waarom een instructievideo van Spotsonline

Een instructievideo is een effectief hulpmiddel voor zowel medewerkers als klanten.
Onderzoek wijst uit dat aandacht en kennis langer wordt vastgehouden door gebruik van een instructiefilmpjes.

Lees meer

online video trends 2016

online video trends 2016

Video was in 2015 hot en wordt dat in 2016 alleen maar meer. Alle marketingtrends wijzen op de aanwezigheid van meer online video. Voor wie in een business werkt die zich bezighoudt met online content, en dat doet hopelijk ieder bedrijf tegenwoordig, is video enorm krachtig. In dit artikel bespreken we de online video trends voor 2016.

Lees meer

Optimaliseer uw Youtube kanaal

Optimaliseer uw Youtube kanaal

Veel mensen optimaliseren hun individuele video’s voor een betere ranking in google maar wist u dat uw youtube kanaal onafhankelijk van uw video’s in de rankings kan verschijnen?

Stel dat iemand op Youtube zoekt naar een video over het maken van een bepaalde coctail en ze komen op een kanaal terecht waar er een hele hoop recepten staan van verschillende coctails.

Lees meer

Visual storytelling

Visual storytelling

Steeds vaker horen we het woord ‘visual storytelling’ vallen. Een categorie die zich ontwikkelt binnen het genre van de bedrijfsfilm.

Originaliteit, echtheid en persoonlijkheid worden steeds belangrijker om uw doelgroep te bereiken.

Lees meer